Sista natten :(


Usch vad tomt det är här i lägenheten.
Vi har flyttat över i princip alla våra ägodelar till den nya lägenheten och nu sitter jag här och njuter av sällskapet... TV:n... Kommer sakna E! och Bravo och Oxygen...

Nåja, det blir nog bra det här... Även om vi fick värsta äckelchocken när vi fått nycklarna och kikade in i lägenheten. Den där städfirman som hade "anlitats"... tja, ickeexisterande eller så borde hyresvärdarna få pengarna tillbaka.
Vidrigt var det - Vi tog bilder på allt (ska maila imorgon och KLAGA) och satte igång med att skrubba kylskåpet (med hjälp utav en barmhärtig ryss... Lååång historia). När vi var klara slängde vi in maten, stängde dörren om oss och körde ner till Marinan igen. Japp, körde! Tjejerna bestämde sig för att hyra bil helgen till ära - mest för att förenkla kvällens flytt - men även för att kunna åka iväg och fixa saker till lägenheten i helgen.
IKEA here we come!

Imorgon klockan åtta är det alltså dags att checka ut och säga adjö till Oakwood. Usch så tråkigt! Ska njuta av min sista kväll här nu. Har laddat med cola och har även nyss avnjutit dagens första mål - har varken haft ork eller lust med mat idag. Men magen protesterade och en avokado och lite yoghurt slank ner. Lovar att äta bättre imorgon. På fredag blir det i alla fall köttbullar på IKEA. Som jag längtar!

Så håller vi tummarna för att internet fungerar som det ska i lägenheten också - och att vi faktiskt har någonting att sova på/i imorgonkväll! - Måste förresten fotta mitt rum i nya lägenheten... Haha för jag ska sova i skogen jag...

Godmorgon Sverige - God natt Josefine
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0