Ibland kommer lösningen...


... som i en liten ask... :)
Förlåt, detta är så sjukt internt och samtidigt så förbannat klockrent. Någon gång ska jag förklara men för er skull där hemma håller jag inne med det ett tag till...

Idag är det fredag och vi är lediga. Jag har faktiskt ännu en långledighet att se fram emot denna helgen då jag är ledig på måndag också. JA!
Idag har det varit tokvarmt ute och tre svenska flickor har suttit i bikini ute på balkongen och svettats. Helt sjukt varmt. Anledningen till att vi fastna på balkongen istället för att gå ner till beachen var väl främst att vi alla tre kände att vi borde stanna hemma och plugga... men kanske lite också för att varje gång vi begett oss ner mot stranden så har det blivit kallt och molnigt.
Har fått lite färg idag i alla fall och nu sitter jag i soffan med världens solfrossa. Ska se om lite kaffe hjälper kanske. Eller ett glas rödvin kanske!?

Vi är extra uppmärksamma idag. Varningar om jordbävning har trillat in och Santa Monica ligger i riskzonen hela helgen. Känns lite märkligt men det är väl som tjejerna säger: så länge amerikanarna är lugna kan vi nog också vara det. Men man kanske borde införskaffa sig extra vatten, en visselpipa och en ficklampa. Just in case.

Om några timmar drar vi (och 300 andra svenskar) upp till Hollywood för ikväll är det äntligen dags! Den här kvällen har jag sett fram emot jättelänge! Jag säger bara Timbuktu. Halle-freakin'-luja!
Toppenkväll ska det bli!
Funderar på att skippa heels'en ikväll så att man kan röja järnet hela natten lång.
Det ryktas även om efterfest - Ja tack! :)

Plugget... Ja det tar vi imorgon tycker jag!
Ha en underbar fredag Sweden!
Love



Kommentarer
Postat av: magda

Åhh ! Jag vill så gärna så gärna veta... ! Jag saknar dig. Blir så avundsjuk när jag läser att du dricker kaffe med dina roomies. Jag vill dricka kaffe med dig !

2010-03-27 @ 23:31:23
URL: http://miniteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0