Ännu en helg


Fredag.
Vegetarisk pizza och antipasta nere vid Santa Monica Pier och en galen taxiresa senare...
... tadaaa... Viper Room på Sunset Blvd - Ett bord, ett antal drinkar, några shots, sju (!!) blåmärken och bra band som spelade. Fantastiskt rolig kväll men visst, ibland borde man skippa de där sista (de tre sista!?) drinkarna och istället åka hem och lägga sig... Bad ending! Yeah well...
Oj vilken barnota och oj vad dåligt jag mådde i lördags. Sämsta dagen sen vi kom hit tror jag bestämt. Ensam, nedstämd och allmänt kass. Ingen bra dag alls.
Fick pratat med Monica i alla fall. Himla mysigt!

Helgen avslutades i alla fall något lite bättre med strandhäng igår, söndag. Solen stekte och så gjorde även min stackars rygg. Det kvittar hur mycket jag smörjer in mig - Blir alltid bränd... Men det är faktiskt inte så värst farligt, det har varit värre.

Idag är jag ledig men jag har ändå hunnit med en vända till skolan eftersom jag var tvungen att lämna tillbaks några böcker på biblioteket. Hann med en snabb kaffe med Em också.
När jag återigen äntrade hoodet så gick jag in om Post Office och köpte frimärken - farmor måste ju få lite brev då och då, eller hur!?
Så nu är klockan strax ett och jag är hemma igen. Malin har fått svar från Oakwood (vår deposition är visst på villovägar - men varför inte? Allting ska ju strula här) och mina pengar svävar just nu någonstans mellan Sverige och staterna. Känns bra.

Nu ska jag Skype:a med Isa och sen måste, måste jag sätta igång med min Speechläxa. Suck!

"Tiden är den mest rättvist fördelade resursen. Alla har 24 timmar till sitt förfogande varje dygn"
Love

   

     

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0