Avsked


Då är det snart dags att säga hejdå till Los Angeles för denna gången.
Väskorna är packade och även om jag är beredd på att jag kommer få betala för övervikt så håller jag nu tummar och tår för att det inte är för mycket övervikt... Tänk om dom säger att jag inte får ta hem allt? Panik!

Det är så otroligt tomt i rummet nu.
Ingen säng. Inga möbler. Inga saker. Inga kläder i garderoben.
Jag vill bara komma iväg nu.
Sitter och stirrar på de överfulla väskorna och önskar att klockan ska bli 04.30 och att det är dags att åka.
Det är bara så jobbigt med all denna väntan.
Tjejerna ska ut ikväll och jag ska försöka få några timmars sömn medans de är borta.
Party like rockstars, ey ladies!? :)

Helgen har, förutom packande och pluggande inför gårdagens sista Final, varit ganska skön. Det bjöds inte på så mycket sol som man kanske hade hoppats men det blev ändå en del sköna stunder tillsammans med tjejerna.
I lördags tog vi en lång promenad och det blev även en mysig lunch på Main Street. Vi tog strandpromenaden nere vid Venice tillbaka och avslutade turen med ett glas bubbel på 3rd. På kvällen hyrde vi film och mös i lägenheten.

I söndags blev det en liten tur på 3rd igen och även en underbar lunch på en mysig uteservering där nere.

Igår åkte jag tidigt till skolan och skrev mitt Final i Speech. Gick nog bra hoppas jag...
Åkte hem och fortsatte med packandet och åkte sedan med tjejerna när de skulle fixa med försäkring och annat till deras nyinköpta bil. När vi kom hem lagade vi middag tillsammans och gick sedan iväg till Coffee Bean för en fika vid den öppna elden och avslutade kvällen med en film i lägenheten.

Imorse sken solen, hör och häpna, och det blev några timmar nere på stranden. Sen har jag mest gått här hemma och plockat. Åh suck. Det känns så märkligt att åka hem även om det ska bli så underbart att träffa alla igen. Kommer vara halvt död men förhoppningsvis ganska lycklig när jag landar på torsdag.

Så önska mig lycka till nu, med väskor, övervikt och allt.
Vi ses om några dagar Sverige.

"Att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag"
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0