Utgång bitte!

Första lördagen in L.A!!
(L och A är för övrigt de två första bokstäverna som Klara numera säger sig kunna skriva - sjukt passande Magda! You did good!)

Klockan är strax efter halv fem och vi har precis kommit hem efter en eftermiddag nere på Venice och poolhäng här på Oakwood.
Jag vaknade tidigt, vid 05 som vanligt, men lyckades i alla fall somna om och sov sen till kanske 08.
Det blev en sådär utdragen och skön morgon. Skype:ade med Magda (och Klara såklart) och tog en dusch. Jag och Mrs Malin bestämde oss sedan för att ta en promenad längs strandpromenaden på Venice. Vi kikade på skitprylar och skrattade åt alla original som huserar nere på stranden.
Vågorna var höga och vi satte oss ner vid vattnet en stund. Varmt i luften, kaaaaallt i vattnet... Jag var ju tvungen att gå ner och bada fötterna eftersom jag trampat barfota mitt i en måsskit (andra lorten den här veckan faktiskt).
På vägen tillbaka inhandlades varsin glass på Coldstone.

Väl tillbaks på Oakwood blev det som sagt några timmars poolhäng.
Det blåser lite men det är himla skönt i solen.

Nu ska jag strax ställa mig och laga mat (nudlar med creme fraice och avokado) och sedan ska även jag hoppa in i duschen. Ikväll vankas utgång uppe i Hollywood men innan dess blir det drinkar borta hos Emelie och Miss Malin. Mumma!



   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0