- 8 veckor = 2 dagar kvar...

Igårkväll, under avskedsmiddagen på Saltsjöbaden här i lilla staden tillsammans med Jossan och Emily, så påminde Emily mig om att jag inte skrivit ett inlägg på 8 veckor.
Oj.
Kan bero på att arbete, packande, umgänge och diverse andra förberedelser tagit upp mestadelen av min tid.
Och nu är det alltså 2 dagar kvar.
Helt sanslöst.

Jag tror att allting är fixat nu - Med min tur gällande den här resan så kan man liksom aldrig vara riktigt säker.
Men jag har fått mitt visum. Och mina flygbiljetter.
Jag har hamstrat Apoteksgrejer, fixat Skype, tvättat allt, packat det mesta, kramat om farmor, sagt hejdå till de flesta nära och kära och även gjort av med en del pengar (attans).
Så. Jag tror faktiskt att jag är klar. Redo för avfärd.

Blandade känslor...
Kommer sakna så mycket här hemma i Sverige. Mina fina vänner. Min mamma. Min pappa... Min säng (tro det eller ej liksom) Och pappas mat! Fan också...
Men äntligen. Äntligen så blir det av!

Jag håller tummar och tår för att några av er kommer och hälsar på mig där borta. Att ni trillar över en skälig summa pengar liksom. Annars ses vi till Midsommar! Och här... Och ja, jag ska bli bättre på att skriva, jag lovar!

Ta hand om er och önska oss lycka till.
- It ain't over 'til this fat lady sleeps on the airplane!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0