What happens in Vegas... well, you know...

Jag vet egentligen inte vart jag ska börja...
Helgen i Vegas - Wow!

Bilen hämtades vid strax efter 12 i fredags och efter ett pitstop på McDonald's och ett på skolan styrde vi kosan ut på motorvägen heading towards Vegas Baby!
Men plötsligt, efter endast en 20 minuters körning (om ens det) så uppenbarade sig världens kö... Och där satt vi... Det blev till att krypa fram på motorvägen. I 4 TIMMAR! En resa som alltså skulle ha tagit oss 4,5 timmar tog istället kanske 9 timmar. Jisses!
Men fram kom vi, till Howard Johnsson's (men om någon frågade så bodde vi på Caesar's Palace) och det blev en snabb piffning och så var vi ute genom dörren igen.

Taxin körde oss till Planet Hollywood och klubben Privé - På klubben hölls releasefesten för Leonardo Di Caprios senaste film Shutter Island and we were on the guestlist.
Galen kväll. Mycket sprit. Mycket dans.

Det var tre trötta tjejer (och ett stycke trött födelsedagsgriiis) som väcktes tidigt på lördagsmorgonen av grannarnas, well... Someone got lucky... Om vi säger så...
Somnade om och vaknade vid ett igen och det blev hederlig amerikansk frukost på hotellet - där vi såg inte mindre än två kackerlackor... Iiiioooo...
Vi bestämde oss för att ge oss ut på stan och kolla in Vegas i dagsljus också. Vara riktiga turister liksom.

På kvällen hade vi lite mer tid på oss att göra oss iordning, vilket var skönt. Vid 21 tog vi taxi till Hard Rock Café där födelsedagsmiddagen avnjöts på Nobu. Mumsigt men oj, så dyrt.
Vid midnatt tog vi ytterligare en taxi till Caesar´s Palace och klubben Pure, där Heidi Montag och Spencer Pratt agerade klubbvärdar kvällen till ära (har snart samlat ihop hela The Hills gänget nu ju haha)

När Pure stängde vid 02 drog vi vidare till Palms och Playboyklubben som finns där... Vi var även en våning upp, våningen allra högst upp i hotellet - amazing view, på en klubb som jag inte kommer ihåg namnet på.
Vid strax efter 04 hade mina fötter gett upp för länge sen och just om jag var påväg in i taxin kom även de andra ner och tog taxin hem med mig.

Efter sömn, another American breakfast (såg ytterligare en kackerlacka iiiioooo) och kanske ett dussin bröllop på hotellet åkte vi till Las Vegas Outlet. Köpte en bikini och träningskläder. Vi lämnade stället vid strax efter 17 och lyckades köra hem till L.A på 4,5 timme. Underbart!

Igår sken solen och det var den varmaste dagen på länge så det blev några timmars poolhäng och ett besök på banken Wells Fargo. Öppnade konto och skaffade en cashiers check till vår Deposit. Klockan 20 var det nämligen dags att signa kontraktet för den nya lägenheten på 7th Street.
Hem. Facebook. Sova.

Klockan ringde strax efter 06 imorse och det var äntligen dags för skola!!!
Allting är klart nu. Jag har mina 12 units, jag har alla de kurser som jag vill ha och allting är betalt. Sååå skönt. Så idag har jag haft Communication och Beginning Scriptwriting. Imorgon har jag Speech och Literature Into Film. Kul!

Bjussar på lite bilder från helgen...
Love



  



  



  


Kommentarer
Postat av: Annica

Vilka fantastiska bilder du fått till på Malin. Den sista är verkligen underbar. Kram

2010-02-17 @ 08:23:48
Postat av: pokey

När du träffar justin bobby så vet du väl om att du ska ge han mitt nummer och fixa en date till mig va?! Jag kan nån gång i april......

2010-02-17 @ 10:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0