Tisdag är ju lillördag, eller?

Oj vilken slö dag.
Sovit fruktansvärt gott inatt i alla fall - trots grannens högljudda partymusik... Samma låt, på repeat, i kanske 2-3 timmar... Suck... Efter några timmar fick i alla fall en annan granne nog och bankade på dörren och musiken stängdes av. Somnade om och vaknade lagom till att bli uppringd av mamma och pappa på Skype. 
Mysigt.  

Det har varit lite småmuligt idag så jag, Miss Malin och Emelie träffades vid jacuzzin, drack kaffe och snackade skit under någon timme. Sen satte rastlösheten in så gymmet uppsöktes för första gången här på Oakwood.
Underbart skönt var det men oj så jobbigt. Det är nog bra för mig att komma igång med gymmandet igen. Kondisen är liksom inte den bästa haha...

Efter gym och dusch har jag mest slöat framför tv:n med datorn i famn. Sitter ju fortfarande och hoppas på mina 2 sista units... Drygt är det och inte fan dyker det upp en enda Film Class heller... Fingers crossed.

Ikväll ska vi dra upp till Hollywood igen eller närmare bestämt: Guys & Dolls på Beverly Blvd. Hoppas på en trevlig kväll fri från taxichaufförer som inte har någon aning om vart de ska och otrevliga erbjudanden... Haha...


Guys & Dolls Lounge

GandDlounge0101.jpg image by strigo9

Keep warm - Vi hörs imorgon!

Love


Kommentarer
Postat av: Annica

Vilken låt spelade grannen? =)

2010-02-03 @ 08:53:07
Postat av: Malin

I Skåne är det snökaos i vanlig ordning! Kul att läsa vad ni har för er! :) Håller tummarna för filmkurs.

Kram kram

2010-02-03 @ 10:36:11
URL: http://malinthewriter.wordpress.com
Postat av: Malins Mamma

Hej hej

Ni verka ha kul och jag tackar dig att du han fånga henne så hon slapp en bula .) Ha det gott och var rädda om er. Kram

2010-02-03 @ 15:28:34
Postat av: Annica

Ingen uppdatering idag?

2010-02-04 @ 09:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0