Man börjar nog bli till åren...

Jag börjar få problem med att hålla reda på dagarna här borta... Tror att jag frågar Mrs Malin minst en gång om dagen vad det är för dag. Inte bra att vara ledig så här länge.
Ser fram emot att skolan ska börja!

Nu ska vi se här... Jag har för mig att mitt senaste inlägg skrevs i tisdags, alltså får jag uppdatera er om vad som hände under gårdagen då´rå! Ja och på Guys & Dolls också för helskotta!

Vi kom upp till Hollywood strax efter 22 och stället hade ännu inte öppnat så vi gick till baren Dominick's precis bredvid och tog ett glas rödvin. Härligt ställe - Riktigt oldschool med en massa signerade kändisfoton överallt. Marilyn Monroe, Frank Sinatra tja the works... Mycket charmigt.
Strax innan 23 gick vi ut och gled, med Stevens hjälp (en kille vi träffa i lördags) rätt förbi kön och in.
Nice.

Guys & Dolls var ett oerhört flashigt ställe men pyttelitet och very crowded. Very, very crowded. Men drinkarna var goda (staaaarka) och musiken grym. De har börjat bli bättre på det där med musik här - Det är inte längre bara r'n'b och hiphop som spelas på dansgolven. Finally!

Vi skaka rumpa och minglade och helt plötsligt säger Emelie till mig:
"Vänd dig inte om nu men du har Brody Jenner precis bakom dig"
The Hills-fan som man är blev jag helt till mig. Och ja, han är sååå mycket snyggare i verkligheten.
Starstruck någon?
Klubben stängde i alla fall 02, som alla andra ställen, och vi tog en taxi hem - Ja, och så körde vi in om McDonald's också... Mmm...

Igår, onsdag då, möttes fyra bakfulla bruttor nere vid poolen och slängde sig utmattade i varsin solstol. Solen gassade och det blev några timmars halvsovande under strålarna. Miss Malin fann en kompis i poolen - den tjejen kan man bara inte lämna ensam för en enda sekund...

Nåja, vid tre gick vi i alla fall hem för att fräscha till oss och åka och kolla på en lägenhet lite närmre skolan. Vi kikar fortfarande på billigare alternativ men just den lägenheten var verkligen ingenting för oss. Stor och "fräsch" var den, visst, men ingenting ingick och så låg den i en mörk gränd och hade inte mindre än tre (!) ingångar...
Nej tack.

Vi letade upp bussen som kunde ta oss ner till 3rd Street för att sedan ta ytterligare två bussar innan vi kom tillbaka till Marinan och Oakwood. Bussarna i det här landet... Jisses...
Jag och Mrs Malin degade ner oss i soffan här hemma, kollade på E! och surfade runder på datorn. I den andra lägenheten höll tjejerna på att göra sig i ordning för hemmafest uppe i Hollywood. Jag och Mrs Malin drog ut på iordningställandet in i det sista och bestämde oss i sista stund för att strunta i det.
Tjejerna hade i alla fall trevligt och jag och Mrs Malin likaså... Skööönt att sova...

Idag är det lite småmuligt igen så vi funderar på att dra oss bort mot Lincoln och titta in på Payless och 99cent Store - måste köpa galgar!! Ikväll ska vi till Brennan's  (Monicas favorit) och förhoppningsvis blir det lite förfest här hemma hos oss innan tillsammans med Fubbe (vän från gymnasiet som också pluggar här) och hans polare.
Fantastic!!

Take care!
Love






Kommentarer
Postat av: Annica

Sånna snygga bruttor! Jag vill också vara med er ju. Fler bilder nästa gång!

2010-02-05 @ 09:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0