Hmm I wonder...

Oj, vilken lat dag.
Kom jag iväg till gymmet?
Nej... Men jag lyckades ta mig till kylskåpet i alla fall... Oj, vad Oreoglass är beroendeframkallande. I love.

Efter den efterlängtade Oakwoodfrukosten som inmundigades ute vid poolen eftersom solen äntligen bestämt sig för att titta fram igen så gick jag tillbaka till lägenheten. För visst hade man en Skypedate inbokad med Pokey idag. Åh saknad...

Vi traggla i kanske en och en halv timme och sedan blev det ytterligare några timmar framför datorn.
Kolla kurser, lite facebook, kolla kurser, kolla kurser...
Eftermiddagen bara försvann och innan jag och Mrs Malin visste ordet av var det dags för Super Bowl. Vi slängde i oss lite food och begav oss bort till Emelie och Miss Malin.
Tja, rätt lag vann - Need I say more? Go Saints!!

När matchen avslutats så började vi zappa och visst så visades Titanic på en utav våra 150 kanaler :)
Snyftigt avslut på kvällen men åh så härligt med gammal hederlig chickflick...

Åh jag börjar bli så sjukt rastlös nu. Jag vill att skolan ska börja. Jag vill ha alla mina kurser klara och jag vill komma igång. Okej, okej det är inte helt fel med ännu en ledig vecka men man känner hur pengarna bara försvinner iväg för en... Åh! Nåja, imorgon lovar vädergudarna sol (yeay!!) och på tisdag så har vi kanske tre lägenhetsvisningar inbokade - På riktigt schyssta locations as well! Håll tummarna för att någon utav ställena är bra! Förutom det så fyller Emelie år på lördag and who knows what might happen then :)

Nu ska jag hoppa ner i sängen eftersom klockan kommer att ringa imorgon. Gymmet SKA uppsökas! Basta!
Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0