Det var ju faktiskt fredag...

Okej, okej... Jag vet att jag lovade mamma och pappa att ta det lite lugnt med utgångarna men vad fan...
When opportunity's come:a knockin' - You better answer!

Jag skrev ju igår att dagen spenderades på soffan. Well, kvällen spenderades i Hollywood haha.
Miss Malin messade vid sextiden att hon fått mess från Carter, en kille hon träffade på Guys & Dolls i tisdags. Han och några polare skulle till klubben Voyeur och undrade om vi ville följa med.
Hmm jaaaa okeeeej dåååå.

Vid strax efter 21 gick resan återigen upp mot Hollywood och baren Hudson där alla skulle mötas upp innan. Väl på plats så stod jag där i baren och jag hade ju egentligen bestämt mig för att beställa en cola men av någon konstig anledning så blev den colan en Jägermeister/redbull (japp). Grabbarna kom dit och ganska så snart insåg vi att merparten av gänget faktiskt bestod av... hmmm tjejer... För alla vet ju att desstu fler tjejer du har i släptåg, desstu bättre fest blir det... Hmm...

Voyeur var i alla fall ett skitcoolt ställe. Musiken var toppen och tja, grabbarna betedde sig såsom grabbarna gör här. Och tjejerna likaså... När klubben stängde 02 så vankades det efterfest på klubben MyHouse. Vi fick skjuts dit av två av grabbarna från gänget på Voyeur och när vi kom in så upptäckte vi att klubben faktiskt var stängd och att ovanvåningen hölls öppen för vårt lilla sällskap på 20 pers kanske. Baren var öppen och gratis och boomboxen så fint placerad på bardisken där bredvid.
Ja... Vad ska man säga? Jag samtalade med en "producent" som hette Rob (?) och diskuterade film och livet i Los Angeles... Och visst, killen var ju trevlig fram tills dess att han snäste av Mrs Malin för att hon har pojkvän hemma i Sverige och mig för att jag verkade totalt omöjlig... Oh my God - Egot på killarna i den här staden... "Nej jag blir inte imponerad om du kallar dig för producent eller modell och jag blir definitivt inte imponerad om du slänger dollarbills omkring dig och inte heller om du jobbar som servitör men egentligen, egentligen så är du ju promoter..."

Kvällen var, bortsett från bortkastad tid på idiotmänniskor, en lyckad kväll och man var ganska slut när man ramlade ner i sängen i morse klockan 06. Gäsp.  





Vi vaknade vid 12 av att Emelie ringde för att påminna oss om att vara klara vid klockan 13 - Vi skulle upp till West Hollywood för att kolla på en lägenhet.
Iiiiinte helt kul att veta att man skulle sitta på en buss i kanske sammanlagt 4 timmar idag. Men men, bara att bita ihop. Man får ju som sagt skylla sig själv.
Lägenheten var ganska fräsch och fin ändå men väldigt mörk och helt utan möjlighet till utomhushäng.

På vägen tillbaka hem (efter det att jag hittat ett par nya partyskor - wiiiiiii) bestämde vi oss för att gå in om Albertsson's och handla ingredienserna till vår tacokväll. Mums!
Så. Lördagskvällen har varit lugn - Tacos och Oreoglass... Helt underbart!

Imorgon är det söndag. 
Wohoo Frukost på Oakwood och... 
Wohoo Super Bowl Sunday!!!! 

Love

   

 


Kommentarer
Postat av: Annica

Sååååå najsa shoes!

2010-02-07 @ 23:09:12
Postat av: Jossa

Hihi men eller huuuur!? :) Tack du!!

2010-02-08 @ 00:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0