Gaykvarter, nasty offers och storhandling...

Oj. Vart ska man börja egentligen när det gäller utgången igår?
Let's start at the beginning...

Jag och Mrs Malin mötte Miss Malin utanför deras lägenhet och vi gick till butiken för att inhandla groggvirke. Vodka, apelsinjuice, squirt och bär. Mmm... Här skulle det mixas drinkar. De har ju fått en blender i sin lägenhet... Not us...

Vi förfestade i några timmar och ringde sedan efter taxi. Playhouse på Hollywood Blvd stod högst på listan och efter en 25 (?) minuters taxiresa stod vi utanför. Kön var lååååång och av någon konstig anledning hamnade vi med ett gäng mexikanska brudar vilket gjorde det något svårare att använda sig av avdankade favoriten: "We're the Swedish Bikiniteam". Så vi bestämde oss för att tänka om. Jag gick fram till en polis och frågade efter tips på ställe med mindre lång kö. Han frågade var jag kom ifrån och när jag sa Sverige så började han såklart prata svenska. Vad är oddsen?
Han hade i alla fall en polare som jobbade i dörren på MI6 så han ringde dit och fixade in oss.

Okej, ny taxi. Det var bara det att grabben som körde inte hade en aning om vart vi skulle och plötsligt svänger han in till trottoaren och säger "It's here!"
Tack sa vi och hoppade ut. Och inser direkt att 1: vi är inte alls vid MI6 och 2: varenda klubb och bar på gatan var fylld av, just det, herrar.
Jaha? Vad gör vi nu?
Vi hoppade in på närmsta ställe som såg någorlunda ok ut och de andra uppsökte toaletten. Så jag stod där för mig själv när ett par kom fram till mig och började prata. De undrade om jag var ute själv och sådär och innan jag visste ordet av hade jag blivit tillfrågad om jag ville följa med dem hem.
Oj. Nej tack.
Jag sprang bort till tjejerna och i princip skrek på vägen "Vi har hamnat på en Swingers Club!"
Vi gick ut igen och haffade första bästa taxi som kunde ta oss till MI6. Så vi hoppade in och åkte... 2 blocks...
Men äntligen...
Framme!
Vi gled rätt in och insåg snabbt att detta var ett toppenställe. Drinkar inhandlades och rumpan skakades.
Fy fan vilken härlig kväll!

Vaknade ganska tidigt imorse, var väl kanske inte helt obakis om vi säger så. Och vad väntade då?
GRATIS FRUKOST! Oakwood kör det varje söndag. Glöm pool, gym, jacuzzi och allt det där... Free breakfast!
Mumsigt var det med bagel och donuts och en massa annat onyttigt.
Efter frukosten blev det poolhäng. Jobbar satan på brännan (ja, den obefintliga)!

Vid tre fick vi i alla fall nog, gick och duschade och åkte iväg till Albertsson's för att storhandla... Och i och med att vi fick vänta på taxin i kanske 40 minuter därefter så tog hela äventyret kanske tre timmar...
Nu sitter vi här i sängen och kollar på The 52nd Grammy Awards och njuter av allt mumsigt som inhandlades.
Imorgon ska vi antagligen på fest hos Blake, en kille som vi träffade nere i närbutiken utanför Oakwood.
Kan bli spännande!

Love

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0